gintkava ([info]gintkava) wrote,
@ 2008-04-07 21:27:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Current mood: angry

moterys
smagioje kompanijoje tokie pasisakymai nebūtų palaikyti geru tonu, bet jūs gi galit ir neskaityt.
iš galvos man neišeina šita istorija:

Jos nedomino, nei kiek ją užsakančiam vyriškiui metų, nei kaip jis atrodo. Už valandą lengvos erotikos masažuotoja užsiprašė 100 litų ir pažadėjo sutartu laiku atvykti į susitikimo vietą. Viena iš paskutiniųjų merginos žinutė atėmė amą: „Bet aš ne viena, su penkių mėnesių sūnumi“.

Nusprendę, jog laikas sugaištas veltui, tyrimo iniciatoriai juokais pasiūlė pasiimti kartu ir kūdikį. Juokai išgaravo gavus dar vieną pranešimą iš masažuotojos: „Seip kai buna sotus netrikdo“ (kalba netaisyta, aut. past.).

Mačiusieji į šešiolikmetę panašią smulkutę mergaičiukę su kūdikiu ant pečių, matyt, nė juodžiausiose mintyse negalėtų įsivaizduoti, jog jauna mamytė prie nedidelio prekybos centro lūkuriuoja kliento ir kartu su juo bei smalsiai besidairančiu mažyliu valandai užsidarys viešbučio kambaryje.

Su erotinio masažo „profe“ susitikusiam korespondentui replikavus: „Kaip čia dabar tu.... su vaiku....“, masažuotoja mestelėjo: „Ir kas čia tokio?“.

nevalingai kažkaip susigniaužia kumščiai beskaitant. aš galvoju, ką aš turiu padaryt, kad ta mergina neturėtų užsiimti šitom nesąmonėm - primušti tą svoločių kūdikio tėvą, kuris neina dirbti ir neuždirba to šimto litų, ar tuos klientus, kurie taip ciniškai perka moteris, net jei jos - maitinančios motinos. ką reikia padaryt??

jei užsiimsiu kada nors moterų teisėmis (man būtų didelė garbė!), bijau, kad tapčiau tokia radikale kaip Andrea Dworkin, ir galų gale pradėčiau šaudyt: prostitučių klientus, pornografijos platintojus, vyrus, mušančius savo žmonas, vaikus, prievartaujančius, parduodančius...

Men are distinguished from women by their commitment to do violence rather than to be victimized by it.


I made a vow to her: that I would use everything I knew, including from prostitution, to make the women's movement stronger and better; that I'd give my life to the movement and for the movement. I promised to be honor-bound to the well-being of women, to do anything necessary for that well-being. I promised to live and to die if need be for women. I made that vow some thirty years ago, and I have not betrayed it yet.
Andrea Dworkin, Heartbreak: The Political Memoir of a Feminist Militant, 122.


(Post a new comment)


[info]australija
2008-04-07 07:23 pm UTC (link)
Visada kalciausias lieka vyras, ir uz akiu, truputi paprovokuosiu. Siuo konkreciu atveju. Net neisigilinus i situacija, daromi apibendrinimai, emocijos liejasi per krastus, kas aisku nieko stebetino. O gal vyro, kuris uzdirbtu 100 lt nera? Gal vaiko tevas, eilinis klaijentas? Gal jis mires? ir kt. Na moters kaltes priezasciu ir pasekmiu analizes vargu ar butu galima tiketis? Sutinku as irgi labai uz tai, kad jai nereiketu saves pardavineti, bet galu gale, jos pacios, ko ji nori - niekas nesiteirauja, kaip ji noretu, kad jai padetu.
+ "ir galų gale pradėčiau šaudyt: prostitučių klientus, pornografijos platintojus, vyrus, mušančius savo žmonas, vaikus, prievartaujančius, parduodančius..."
Na sakyciau, del prostituciu klientu, tai tarsi, jei juos isnaikinsit, tai butu vienintelis budas, ir turbut pats lengviausias, kad jos nepardavinetu pacios savo kuno savo noru? pritarciau, labai radikalus poziuris. Pornografijos platintojai, irgi labai gincytinas reikalas, tiek del paciu moteru savo sutikimu ten dalyvaujanciu, tiek del pacios, neapibreziamos pornografijos zalos ivardijamo ( iskyrus feministini poziuri, ir tai ne visais atvejais) - su kitais punktais daugiau maziau butu galima sutikti. Sutinku moteris ten sudaiktinta ir pats poziuris zeidziantis, bet kiek zinau yra daugybe studiju, kurios aiskiai parodo, kad pornografijos nebuvimo atveju, butu zymiai daugiau agresijos viesoje erdveje ir kt. liudnu pasekmiu.

(Reply to this)(Thread)


[info]mayushka
2008-04-08 11:50 am UTC (link)
pritariu labai!

(Reply to this)(Parent)


[info]gintkava
2008-04-08 12:07 pm UTC (link)
žinau, užtat ir sakau, kad jei imčiau aktyviau toj srity dirbt - tapčiau radikalia fanatike. kažkaip labai į širdį priimu šitas istorijas, ir scenarijus pats piešiasi. nesiginčiju.
juk prieš Andrea Dworkin, kuri galvojo, kad gina moteris, protestavo pačios prostitutės, kurios sakė - palik mus ramybėj, mes NORIM taip dirbti.

(Reply to this)(Parent)


[info]gintkava
2008-04-08 04:17 pm UTC (link)
ir dar prisiminiau vieną incidentą:
kartą mikrūškėj už manęs du džigitai aptarinėjo prostitutes Anglijoj: "tos, b*** beždžionės tai pigesnės, bet tai gi kaip šlykštu" ir panašiu tekstu.
mane pradėjo drebulys krėst nerealus.
nu norėjosi man jiems snukį išmalt, ir viskas.
nors ir žinau, kad nieko tai nepakeis.

(Reply to this)(Parent)


[info]black_paws
2008-04-07 11:58 pm UTC (link)
Nieko neturiu prieš prostituciją. Kūnas žmonių, ką nori, tą daro (ir ne vien moterys). Kaip matėm iš Belle de Jour ir tūkstančio jos pasekėjų atvejų, kai kam tai tiesiog darbas, ir nebūtinai pats nemaloniausias. Mes visi save pardavinėjam, picerijoj klientam picas nešiot irgi prostitucija.

Liūdna daros tada, kai tai daroma dėl didelio pinigų stygiaus/prievarta. Imho, legalizuoti apsimoka - bent jau daugeliui prostitučių būtų užtikrinta švari ir saugi darbo aplinka.

(Reply to this)(Thread)


[info]gintkava
2008-04-08 01:14 pm UTC (link)
apie tokias kaip Belle de Jour ir aš rašiau anksčiau: http://gintkava.livejournal.com/37260.html
įdomi jų psichologija. bet man tas atvejis su kūdikiu, man atrodo, nepatenka į šitą kategoriją, kai darbas yra pasirinktas savo noru.

(Reply to this)(Parent)


[info]agurkas
2008-04-08 05:57 pm UTC (link)
palinkinau į zhmogizmas.livejournal.com. okei?

aš asmeniškai nė nežinau ką apie visą tai galvoti. aišku,kai kurios prostitutės kurios tą daro atseit pačios to nori,bet pasaulyje kur žmonės patys nori tokius dalykus su savim daryt,tai man irgi noris pradėt šaudyt viską aplink...

(Reply to this)(Thread)


[info]gintkava
2008-04-09 06:12 am UTC (link)
aha. įdomi bendruomenė, reiks paskaityt.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]bieva
2008-04-09 09:45 am UTC (link)
Aha, aš irgi atskirčiau moteris kažką darančias savo noru ir tas, kurios yra mušamos, prievartaujamos ir t.t. pastarosioms tikrai reikia visokeriopos pagalbos, taigi, Gintare, pirmyn, ne visos nenori tavo pagalbos :))
kita vertus, man iš galvos neišeina Lryto kažkada rašytas straipsnis apie gėjų žmonas. (beje, labai nusivyliau Lavaste po jo, nors iki to ji man visai patiko). Taigi, labiausiai mane pribloškė tų pačių moterų požiūris į save - ak, kokia aš nelaiminga, bet nieko negaliu padaryti, ak, kokie mano vaikai nelaimingi, bet irgi nieko negaliu padaryti.. taip ir norisi taip gerai jas papurtyti: atsipeikėk, moterie! O apie tą variantą, kad skriaudžiamas vaikas, bet aš nieko negaliu padaryti, o dar ir myliu tą vyrą, tai išvis nenoriu kalbėt.. Aš nužudyčiau žmogų, nuskriaudusį mano vaikus. Literally. Na, ok, pasitelkčiau visus savo sugebėjimus, žinias ir pažintis, kad visi žinotų, kas jis, kaip atrodo, ir ką padarė - padaryčiau taip, kad mirtis jam atrodytų geriausia išeitis.
tai tiek apie radikalumą. :))

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]gintkava
2008-04-10 06:38 am UTC (link)
aha, pilnai suprantu ta saugos instinkta vaiku atzvilgiu. as irgi toki turiu. :) man tiesa sakant net paranoja tuo klausimu kartais atsiranda.

p.s. welcome to LJ!

(Reply to this)(Parent)


[info]heiwa613
2008-04-09 10:16 am UTC (link)
Nė velnio jos nedaro, ką nori, tiesiog turi nuospaudą ant nervo, kuris vadinasi orumas :/ Jei kas suskaičiuotų, kiek iš jų jaučia pašaukimą tokiam darbui, nesusidarytų poros proc., manau.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]gintkava
2008-04-10 06:38 am UTC (link)
+1

(Reply to this)(Parent)


[info]keturi
2008-04-11 11:52 am UTC (link)
Asmeniškai pažįstu kekšę, kuri su savo vaiku pas "klientus" ėjo (vaikas jau paaugo, tai dabar vargu, ar eina). Dabar, matyt, viena laksto, o vaiką savo motinai palieka. Ir ne iš blogo gyvenimo ji eidavo, tad nereikia pieštis nuskriaustos ir beviltiškoje padėtyje atsidūrusios moters portreto. O ypač klaidinga visą kaltę versti vyrui.

(Reply to this)(Thread)


[info]gintkava
2008-04-11 11:56 am UTC (link)
o vaikas kuo kaltas - kodėl jis turi ten eiti?
aš ir nevaidinu teisuolės, tai visiškai emocinis postas buvo.
bet mano giliu įsitikinimu, dažniausiai į tokias situacijas moteris įstumia vyras, kuriam visuomenė kažkodėl suteikia mažiau atsakomybės už vaiką nei moteriai.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]keturi
2008-04-11 12:12 pm UTC (link)
kuo paremtas tas tavo gilus įsitikinimas?:)

vaikas, be abejo, niekuo nekaltas.

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]gintkava
2008-04-11 07:18 pm UTC (link)
nu nežinau, patirtim. :)

(Reply to this)(Parent)


Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…